Informații despre Bun pentru România

Despre noi

Despre noi

Timpul este cea mai prețioasă resursă pe care o avem. Pentru a nu o risipi, ne dorim sa transformăm problemele în soluții.

Din dorința de avea câte o soluție la fiecare problemă pe care o avem, am creat aceasta plaformă, gândită pentru timpurile prin care trecem.

Pe scurt, Bun pentru România facilitează conexiunea între oameni într-un mod ușor și fără contact direct, fiind o platformă pornită din nevoile zilei de azi și menită să răspundă la cele ce vor urma. Tu predai, altcineva învață. Tu vinzi înțelepciune, aptitudini sau divertisment, altcineva se bucură de timp petrecut într-un mod constructiv.

Ce este Bun pentru România?

Închipuie-ți o piață online destinată persoanelor ale căror abilități nu se traduc cu ușurință în servicii online, dar care poate fi folosită ca un spațiu-atelier pentru publicul larg. Cum ar fi să afli cum să prepari o Margarita, să înveți să cânți la chitară, să faci mindfulness sau alte tehnici de meditație sau să îți dresezi câinele de acasă? bunpentru.ro este piața online unde găsești soluții pentru a învăța lucruri noi din confortul casei tale.

Bun pentru România își dorește să fie un spațiu virtual pentru toți românii și inițiativele care se luptă în acest nou mediu global și să îl integrăm într-un viitor nou pentru noi toți.

De ce Bun pentru România?

Trăim vremuri de incertitudine, în care nu este limpede care sunt măsurile bune pentru un stat European. Sunt voci care reclamă deciziile drastice de izolare luate de autorități în timp ce alte voci anunță o recesiune economică de proporții. 

Ca să ne fie mai ușor - nouă, Românilor - ne-am gândit ca orice român poate ajuta pe un altul, oferindu-și serviciile contra cost sau pro bono. Orice român care se mobilizează si creează valoare în societate este Bun pentru România

COVID-19 ne-a dat viețile peste cap și ne-a obligat să ne reconfigurăm normalitatea. Activitățile firești ale oamenilor din întreaga lume se modifică, iar tot mai multe business-uri și inițiative antreprenoriale se mută în online. Cu toate acestea, în România, oamenii nu sunt obișnuiți să lucreze de acasă sau să își transforme afacerea (și) în online, iar acest lucru este predominant specific pentru industrii precum serviciile de sănătate, fitness, lecții de muzică sau de desen, meșteșuguri, Horeca și alte domenii în care activitatea s-a diminuat considerabil.

Însă cunoștințele și abilitățile celor care le au sunt încă acolo. Apare doar nevoia de a le transforma în venituri.